Jaké jsou podmínky pro přijetí z jiného zařízení (překlad z lůžka na lůžko)?
Vždy domlouvá ošetřující lékař odesílajícího zařízení. Více informací zde.

Jaký mám termín přijetí (pacienti přicházející z domácí péče)?
Předběžný termín nástupu nelze vzhledem ke kapacitě zařízení domluvit. Přesný termín Vám bude sdělen cca týden před nástupem do zařízení. Více informací zde.

Co mám dělat, když jdu na plánovanou operaci a chci se přihlásit do rehabiliatční péče ve vašem zařízení?
Co nejdříve po obdržení termínu operace vyplnit formulář k ubytování a ten obratem odeslat na adresu příjmové kanceláře. V zařízení,  kde bude provedena operace, nahlašte, že máte u nás rezervaci. Nic dalšího zařizovat nemusíte, o vše se postaráme.

Je zde připojení k internetu?
Ano, pacienti mají k dispozici WiFi síť, která je dostupná v celém areálu.

 

Co si mám sebou vzít?

  • Občanský průkaz, průkaz pojištěnce zdravotní pojišťovny, pokud máte i zdravotní průkazy (diabetologie, kardiostimulace, varfarinizace, apod.).
  • Speciální léky v originálním balení (léky neurologické, psychiatrické, insuliny, inhalační preparáty, apod.)
  • Toaletní potřeby, osobní prádlo, plavky, přezůvky, případně pevnou obuv pro nácvik chůze.
  • Pokud používáte, tak francouzské berle, vycházkové hole, ortézy, korzety, protézy, brýle, naslouchátka, případně jiné zdravotní pomůcky.

© Rehabilitační ústav Hostinné 2019